Delegacja do nowego oddziału za granicą

Wiele firm podczas prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Nieraz są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie ważnych spraw związanych z klientami czy spraw związanych z firmą do jakiej przynależą. Mogą to być także wyjazdy w celu przejścia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym zebraniu. Zdarza się ze zatrudniony delegowany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Podczas gdy firma otwiera kolejny oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy gruntownie znać własne prawa jakie nam przysługują. Warto w tedy zapoznać się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pewność że wszystko jest załatwione poprawnie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : delegowanie pracowników dyrektywa
By móc korzystać ze swoich praw trzeba je najpierw znać.

Dodaj komentarz